Söndag

Så var det söndag igen, hm.
ligger på sängen och halvsover, är sur för att dom tagit 1 timme iväg från mig. vaknade vid 10, sen insåg jag att det faktiskt var 11. så fick dåligt samvete för att jag fortfarande låg i sängen.
igår kväll åkte vi till brighton med al, bobs och borat. eller ja, berith som hon heter men folk här verkar ha problem med att säga det.
det var en mysig kväll och vi var hemma här vid 2.30 tiden i morse.
Såg fotbolls resultatet också, inte illa, inte illa måste jag säga. jag menar det är fortfarande 0-0 men iallafall.

Idag händer det absolut ingenting, funderar på att gå och köpa glass. det är fint väder ute.

ha det bra gott folk!

hejs
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0