Onsdag

Slutade kl 13 idag, och nu är klockan kvart i 4 och jag har tråkigt, har haft tråkigt sen klockan 14. va ska man göra?!
Samma sak i morgon. suck.
Solen skiner iallafall och det är skönt, det gör mig glad. Är så skönt när klockan är 20.00 och det forfarande är ljust ute, kom igen sommaren!
I morgon är det torsdag och det innebär bara 1 vecka kvar tills jag åkter hem till sverige, underbara sverige.

Kanske skulle åka och hälsa på Ellie med familj ? en av barnen från mitt jobb som började skolan förra året, som jag har vart barnvakt till några gånger sen dess, dom är så söta. skickar julkort och julklapp. skickar sms och frågar hur jag mår och när jag kommer och hälsar på nästa gång.
ja, det låter som en bra idé, om dom nu är hemma. ska skicka ett sms.
Hörs snart

xxx

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas dom var hemma .skönt att du kommer snart , längtar så .puss å kram.

2009-04-03 @ 07:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0