Onsdag

och jag går och tror att det är måndag hela dagen.
är grymt trött efter en dag på jobbet, sliten som en räka.
har sedan jag flög igår en ledsen känsla inom mig, längtar redan hem igen.
men dan va så söt igår när jag kom hem, hade köpt blommor och allt, och då blir man ju lite gladare iallafall :)
annars är den mest ställda frågan idag "har du vart på semester ? - ja jag har vart i sverige. spanien ? - nej sverige. oh. "
så det är väl ett tecken på att jag är lite brun iallafall. ha

annars så händer inte så mkt just nu. skulle åka till nic och scott men orkar inte. stannar här på sängen och ska snart laga mat. sen ska jag äta och gå och lägga mig.

men ja, längtar till 28e maj nu som tusan, gud va kul vi ska ha!
ni andra får komma och hälsa på snart nu också tycker jag.

ha det kanon! saknar er

xxx

Kommentarer
Postat av: ' pillan (:

yeeey , 28 maj .. då kommer vi (:

saknar dej med <3

2009-04-19 @ 20:11:02
URL: http://momento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0