Lördag

halllåååå!
det är en kanondag med solsken, skönt skönt! önskar bara att vi hade en balkong eller trädgård, men icke.
idag då, funderar på att åka och kolla när dan spelar fotboll. hm, men vet inte. inte så kul att åka själv.
annars ikväll så är det 40 års fest. blir nog trevligt. en av dans kunder som fyller 40 så det ska firas på worthing golf klubb så det är lite posh. så kostym och grejer.
tänkte på något herrom dagen. vilken tur jag har haft. jag menar, men ser dom här 14 - 16 åriga barnen ute på gatan en fredag kväll, fulla och på droger. och jag tänker- fy tusan. jag har haft en väldig tur som växt upp i ett land, en stad där sånt inte pågick hos barn i den åldern, iallafall inte i min närhet. och sen har jag haft tur att få en kärleksfull och stöttande familj som alltid har funnits där för mig och det är jag evigt tacksam för. älskar er alla.
och jag / vi hade aldrig fått en sån underbar familj utan våra underbara föräldrar. ni är guld värda.
jag vet att vi alla bråkar och att vi alla är hårt jobb ibland, men det är väl så det ska vara?  allt kan inte vara en dans på rosor. nej men det jag ville säga var att,som sagt, jag älskar er och saknar er massor.
men snart ses vi. wohoooooooooo!!
ha en bra lördag och så ses vi snart.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0