Lördag

Hallå
nu är det helg igen, skönt!
igår var jag ute med flickorna på jobbet, det var jättekul! idag är jag lite seg och trött. så vet inte vad jag ska göra,
dan spelar fotboll och ikväll så ska han gå ut. vet inte om jag ska möta bob och al eller om jag ska stanna hemma,.
är ju inte så jättekul att sitta här själv hela dagen och sen hela kvällen. men men, jag får se.
det spöregnade inatt och nu på morgonen har det varit jättemolnigt, men det börjar klarna upp nu så ska kanske försöka komma ut lite.

sitter och använder spotify, finns det nått bättre program?!
fick även ett mail från gunnar herromkvällen, min gamla lärare i vadstena och dom kommer till edinburgh 17 - 20 maj och han undrade om jag ville komma och träffa dom.
funderar på det, om pengarna räcker till. vore iallafall grymt kul. så ja, vi får se.

men ha det bra nu så hörs vi snart
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0