Torsdag

Halluu.
Ligger i sängen och kurerar mig. har feber, kräks,dålig mage, you name it. Detsamma gäller för Dan och Kerrie ,jag har skickat Dan till soffan och Kerrie är i sängen. vi har bestämmt att när alla känner sig redo så ska vi till Coop och köpa bröd och sen så ska vi kolla på film.  så vi har ett helt hus som är sjuka. Weeii.
Fick min nya telefon igår. En LG PRADA, I love it! Så mitt nya nummer är +447817929978 Har även mitt gamla nummer kvar, dock kan jag inte prata i den telefonen.
Annars så är det det gamla vanliga. kallt väder. men ganska trevligt när solen skiner.
kommer hem till kära svedala den 22 oktober! woho!

nedan, min nya telefon ;D

hare bra så hörs vi! ciao!



Kommentarer
Postat av: Carita & Daniel

hej . inte kul att ni är sjuka. men det är ju skönt att inte vara ensam eller. hihi.

Vi längtar så till när du kommer hem mamma var eld och lågor häromdagen. sa till linda att du skulle komma hem och hennes första var Yes en karaokekväll hihi.hon tyckte det skulle bli kul att du kommer hem. är ju inte så långt kvar nu tills du kommer hem. saknar dig så.

här hemma skiner solen för tillfället.

nej nu är det dags att gå ut och måla på huset.

ha det gött tills vi hörs igen.

många kramar från oss i Lövvalla.

hälsa till dan.

2008-09-25 @ 11:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0