Måndag

Efter en ganska händelselös helg så är det måndag igen. Helgen spenderades med att vara barnvakt och kolla fotboll. Dan spelade FA cup match, 0-0 innebär 30 000 (!!) kr till hans club. och i morgon möts dom igen och vinnaren får ytterligare 45 000 kr. och det ska karl jäklarna spendera på en resa till spanien för alla spelare. jag sa att han inte fick åka och han blev ganska besviken. kanske ska säga att jag faktiskt tycker att han ska åka nån dag snart, så han inte missar anmälningsdatumet. (det vore ju för synd, haha).
Var på bio igår och såg "Tropic thunder",jäkla skitfilm! en massa kända människor i den och det var nog nått av det värsta jag sett. Den enda som var bra i den var Tom Cruise - jag hatar att erkänna det eftersom han faktiskt är en av dom värsta människorna jag vet. Sen var Ben Stiller bra som mongolid, och det säger bara hur dålig filmen faktiskt var.

Nu blev det lite mkt hat där, så lite mera kärleksfullt är att jag pratade med Ann idag för första gången på typ veckor. Saknar henne jättemkt. Så förhoppningsvis så kommer hon ner hit 2 dagar innan hon och Jeff åker iväg på sitt äventyr. Fingers crossed! 

Sitter här mörkret och lyssnar på McFly - All about you. Det är lustigt att jag sitter här och lyssnar på pojkbands musik. Kanske är det för att sångaren Danny Jones är tokhet ?
Funderar på att ge på att försöka fixa tvn, när karlar ska göra det funkar det ju aldrig så jag får väl ge det ett försök, fast det är faktiskt ganska skönt när den inte funkar, för det finns då inget som stör mig när jag ska sova.
Folk förstår inte att det inte alltid är ljudet som är irriterande utan faktiskt också ljuset som blinkar.
Well.

Ha det bra gott folk.
CIAO!

PS; Snart, snaaaart kommer jag hem! WOOOHHHOOOO!! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0