Lördag

Thank god for that!

Ligger i sängen och segar, är hungrig med det finns inget hemma. och det gör inte min lust att gå upp större..
Dan är på kurs i dag, han har sina slutprov.. sen efter det ska han spela fotboll. så gissa vad ? jo jag spenderar min lördag ensam igen.. ska väl försöka plugga snart och ikväll blir det sex on the beach, kinesmat och X-Factor med Kerrie, Al och Bobs. men ja, det är ju ett tag kvar.

Vädret? Jag kan ta på mina vinerkläder! Det är 7 grader varmt just nu (10.20) men solen skiner och himlen är blå. så det gör min glad. Men det är dock ganska deprimerande att när jag går till tåget på morgonen så är det mörkt och när jag kommer hem så börjar det bli mörkt.. men men. inget att göra något åt..

idag fyller ANNA år. "Big 20" - grattis åter igen ;)

Saknar er , nu ska jag ta tag i mitt liv och gå upp.. iallafall snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0