Fredag

Fredaaaaag
Har inte jobbat idag, har nån form av kräksjuka. Det har gått runt på jobbet bland både barn och vuxna och nu har jag fått det. Kanon..
Och min telfon funkar inte för samtal nu mera. förrut kunde jag bara prata på högtalare och nu funkar inte mikrofonen vilket innebär att jag inte heller kan prata i den. vilket är ännumera kanon.
Bokade flygbiljetter hem över jul igår. så kommer hem måndag morgon och åker tillbaka fredagen.
jobbet är det gamla vanliga med övertid och alldeles för många barn. känner att jag är på väg att bryta ihop. det börjar bli lite mycket.. men det är bara att jobba på..
på söndag ska vi på Noahs 1års kalas. det ska bli trevligt för megan är min favorit :) roligaste tjejen någonsin.

men men, nu ska jag försöka äta något. får se om det stannar nere eller inte.

ciao

Kommentarer
Postat av: Carita

hej där gumman inte kul att du är sjuker. jag ska verkligen testa kyclingreceptet du gav till mig. ska bli så kul att du kommer hem till jul.vi saknar dig här hemma ska du veta. kanske passa på å ta någon liten karaoke om det hinns med när du kommer hem. många kramar Carita & Daniel

KRYA PÅ DIG OCH HÄLSA TILL DAN.

2008-09-19 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0