Fortfarande torsdag

WELL, jag lever. Ligger här under en filt med en kopp tea i handen och datorn i knät. Ska jobba i morgon, mår lite bättre och har inte råd att vara sjuk längre för utan sjukpenning så kommer den här månaden sluta utan pengar. så imorgon blir det tillbaka till jobbet så jag kan ta mig till flygplatsen när jag ska åka hem.
Pengar eh, det är tur att man har så mkt av dom.


Annars har jag haft en väldigt lång och tråkig dag. inte gjort något alls, kollat på film. och det fanns inte så mkt att välja mellan så blev dom gamla vanliga, bland annat pandas favorit S O T D. Förneka det inte panda, du gillade den ;)

Men det är fredag i morgon iallafall. tack gode gud. denna vecka har vart hemsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0