Torsdag

Hm, ja. Torsdag.
Jobbade till 1 idag, eller ja, det var meningen iallafall, slutade runt 20 i 3.. men men. Hade min 6 månaders grej idag och allt var bra, dom var så nöjda så. det enda var att jag kunde vara lite högljudd (haha) va förväntar dom sig när man jobbar med barn ?!
Nåväl, det är snart halloween och alla ska gå ut och klä ut sig. Hittade en kostym jag vill ha men kostar typ 500 kr och det har jag inte råd med, så jag ska stanna hemma. har absolut ingenting att ha på mig och jag vill inte vara den enda som inte klär ut mig. Så stanna hemma får det bli. men vem vet, jag kanske vinner på lotto innan dess. (Yeah , right ?! )
Skulle ha fotbolls träning igår men det vart inställt, så nu har jag inte tränat på 5 veckor. känns träligt och omotiverande.. så ska ut på en promenad snart, för solen skiner!
Annars är livet det gamla vanliga, tråkigt och så. Längtar tills jag får åka hem!
Nej nu ska jag klä på mig varmt för det är kallt och jäkligt. Jag kan inte komma över att det faktiskt fortfarande är mörk när jag kommer till jobbet om morgonen runt 7.. Hösten är här...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0