Lördag

Lördag och storm och regn. Fy tusan säger jag bara.
skulle kolla på Dan när han spela fotboll idag men eftersom det som sagt inte är vidare bra väder så stannade jag hemma. Har städat i över 2 timmar så nu ligger jag här på sängen och väntar på att det ska bli kväll.
Ikväll är det strongbow saturday som vanligt, men med ett litet undantag , att vi faktiskt är 16 stycken! Det är lite mer än vårat normala sällskap som består av 4 personer. haha. så det blir middag på Pizza express och sen ska vi gå ut.
Veckan har var vart det normala, jobb, jobb. Blev klar med min första hjälpen kurs i onsdags, Woohoo!
Gick en långpromenad igår men min nya jacka och mössan och halsduken. vantarna var på också  för jäklar va kallt det var. men jag var tvungen för jag visste att vädret skulle bli skit..

Nåväl, vi hörs snart kära vänner. Nu ska jag äta något och sen förtsätta lyssna på winnerbäck. Snart kommer jag hem!!

Kommentarer
Postat av: Carita & Daniel

ja du gumman det börjar ju närma sig att du snart kommer hem. längtar redan. ja du hösten börjar ju nu så det börjar ju bli kallt. med huset så är det bara att måla det en gång till och sen foder runt fönstren och knutbrädor kvar. ser ju i allafall en ände nu. har du kommit på vad du/ni önskar dig i julklapp än då.

hoppas ni får en trevlig utekväll. vi tar det lungt och ska kolla på tv å käka gott.

ha det . mångar kramar Carita och Daniel

2008-10-04 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0