Fredag

Oj va dålig jag har vart på att skriva!
Inte mycket som har hänt i veckan. Har jobbat mån- tors. idag hade jag nvq arbete på sussex training så var där från 9.30 till 12.30. Sen åkte jag hem och städade, så nu är allt rent och fint!
På måndag så firas det 1 år här i huset så på söndag ska Dan ta mig till IKEA, haha, tack baby! :) sen på onsdag så kommer jag hem, wohooo! kanon kul! Ska bli så kul. Längtar efter en snus så vem det nu är som hämtar mig vid flygplatsen, en granit vit portion vore mysigt ^^
Sen är det snart min födelsedag! Den kommer firas ensam eftersom Dan åker och spelar fotboll antingen kvällen innan eller på lördag morgon. dom andra i huset jobbar så jag får väl hitta på något själv. På kvällen så ska jag iallfall träffa goda vänner, ca 15 av oss och så ska vi gå ut. Ser fram emot det även fast Dan inte kommer vara där.


Nu precis så kom Barbie girl på på tv'n, det var länge sen! Så skandinavisk musik och så äter jag dillchips från IKEA. Ska till Dan och träna runt 20.00 så lika bra att äta dom innan jag ska dit :P

Men ja, vi hörs!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0