Torsdag

Jaoo, Torsdag.
Som ni alla vet är jag hemma i england igen efter 7 underbara dagar hemma i sverige.
hade grymt kul och jag saknar er alla redan, tack!
nu är det torsdag och jag har jobbat i 4 dagar, 4 långa, sega dagar. är grymt trött! men det är bara att jobba på.
förra helgen så hade vi kalas här hemma och firade halloween men goda vänner. riktigt roligt var det.
och på lördag är det min födelsedag. jag ska tydligen vara redo att åka vid 10 (?!). vet inte vad dan har hittat på men det verkar som att han ska skicka iväg mig nån stans eftersom han ska spela fotboll. jag skulle få reda på vart i morgon så jag kunde planera. hm. vi får se. grymt nyfiken är jag iallafall!
och på lördag kväll ska vi alla gå ut. just nu är det ca 20 av oss så det borde bli en bra kväll!! :)

jag är så trött, skulle kunna sova, men det är nog lite tidigt att sova då klockan bara är 20.00..
men allt är bra här och jag hoppas allt är bra med er!

saknar er alla men nu är det bara ca 6 veckor kvar tills jag kommer hem igen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får en minnesvärd dag , skulle gärna villja varit med , hi hi .

2008-11-08 @ 08:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0