Tisdag

Hej hej
Sitter här med röda utslag över hela kroppen som kliar något fruktansvärt. Har även feber på 38.4 och ont i huvudet och  mår illa. Hostar och snorar och är allmänt trälig. Som ni kanske förstår är det ganska mkt skit som går runt på jobbet. men eftersom det inte finns något som kallas sjukpenning på mitt jobb (även då detta är olagligt) så tar ingen ledigt från jobbet, utan går dit, jobbar, och smittar alla andra. detta har även resulterat att idag hade vi 8 (!!!) av 25 barn som hade feber, och 3 som inte mådde dåligt alls, resten hostade, kliade, snorade och grät.
Har jag haft en bra dag / vecka ? Öh, Nae.

Ska iallafall snart gå och lägga mig hade jag tänkt, ska försöka göra något att äta först.
I morgon är det bara upp och jobba igen vid 5.40. woho.

Jag hoppas att ni alla mår bra och att vi hörs snart. kanske inte dock ikväll, är inte mkt att prata med.

Vi hörs!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0