Måndag

Måndag igen, igår klädde vi julgranen och drack glögg. mysigt var det. m jag inte hade haft den förbannande hostan.

Är sjuk, igen. Dan väckte mig inatt för jag skakade, hyperventilerade och grät i sömnen. Lustigt. Vaknade iallafall och var så kall, så Dan klädde på mig mer kläder. Så till slut låg jag med 2 t-shirts, en långärmad tröja med luvan uppe, ett par strumpor och lång byxor. men frös fortfarande. Så låg och halvsov och började hyperventilera igen. Allt blir inte bättre när man hostar upp sina lungor och inte kan andas genom näsan.
Så inget jobb idag, ligger fortfarande i sängen och mår skit. Så ska försöka sova lite mer.

Ha det bra allihopa.

X

Kommentarer
Postat av: carita

hej. inte kul att du är sjuker. här hemma är det nu åter igen grönt inge snökvar. hoppas du kryar på dig. mvh carita och pepps

2008-12-01 @ 12:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0